دنیای ساعت

در هنگام خرید ساعت زنانه باید به چه نکاتی دقت کرد؟

در هنگام خرید ساعت زنانه باید به چه نکاتی دقت کرد؟

 

خانم نسبت به اقایان بیشتر درگیر مدل و اکسسوری می باشند و دوست دارند که همیشه از بقیه خاص تر باشند. ساعت زنانه نیز یکی از آن اکسسوری ها می باشد که دوست دارند خاص و زیبا باشد. بعضی از خانم ها هزینه زیادی برای خرید ساعت می کنند اما ساعتی که متناسب آن ها باشد خریداری نمی کنند و همین امر باعث می شود که زیبایی آنچنانی به شما ندهد. ما در این بخش قصد داریم نکاتی را برای شما عزیزان در مورد خرید صحیح ساعت زنانه توضیح دهیم.

 

تناسب ساعت زنانه با سبک پوشش و مکان استفاده:

شاید بعضی از افراد در هنگام خرید ساعت زنانه، به تناسب آن با سبک پوشش و مکانی که قرار است آن را استفاده کنند توجه نمی کنند. همین امر باعث می شود که انتخاب درستی نداشته باشند. شما اگر شاغل هستید باید یک ساعت مچی زنانه خریداری کنید که در محل کارتان نیز از آن استفاده کنید. و یا اگر ورزشکار هستید یک ساعت زنانه اسپرت انتخاب کنید که با لباس ورزشی شما تناسب داشته باشد.

 

سن:

یکی از نکاتی که در هنگام خرید ساعت زنانه باید به آن دقت زیادی کرد سن فرد می باشد. اگر سن میانسال دارید باید از ساعت های کلاسیک که دارای صفحه کوچک هستند استفاده کنید. و اگر سن شما جوان می باشد می توانید از ساعت های مد روز و دارای نگین استفاده کنید.

 

جنس بدنه ساعت:

جنس روکش بدنه ساعت زنانه از فلز های مختلفی استفاده شده است. که شامل استیل، نقره، طلا، تیتانیوم، می باشد. افراد باید با توجه به سلیقه خود هر کدام از این رنگ ها را انتخاب کنند. اگر می خواهید ساعت آنتیک برای دختران جوان بخرید بهتر است از ساعت طلایی زنانه و نقره ای استفاده کنید. اگر ورزشکار هستید قصد خرید ساعت اسپرت دارید با گفت، جنس بدنه ساعت های اسپرت از پلاستیک می باشد.

 

ساعت زنانه

 

حتما بخوانید : معرفی ساعت کرنوگراف ایوی ایت (AVI-8 Flyboy Chronograph AV-4054)

 

قطر صفحه ساعت: امروزه  ساعت هایی روانه بازار شده اند که داری صفحه 60 میلی متری هستند. اگر قد بلندی دارید می توانید از ساعت های با صفحه بزرگ استفاده کنید اما اگر قد کوتاهی دارید بهتر است از این ساعت ها استفاده نکنید و از ساعت های که دارای صفحه متوسط هستند استفاده کنید. خانم های میانسال نیز بهتر است از این ساعت زنانه با صفحه بزرگ استفاده نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *